Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

ανθρωποι πιονια.

υπαρχουν στο μυαλο μου 4 κατηγοριες αλληλεπιδρασεων ανθρωπων (πολυ αδρα χωριζομενες)..αυτοι που θα σε κερδισουν με την πρωτη ατακα και η πορεια θα τους δικαιωνει συνεχως,αυτοι που δεν τα 'πανε καλα με τις γνωριμιες οποτε η πορεια θα τους εξιλεωσει,αυτοι που αδιαφοροι φανηκαν και αδιαφοροι μειναν και,τελος, αυτη η κατηγορια ανθρωπων που με εκνευριζει,με "τυρανναει", με τσιναει..πως να το πω βρε παιδι μου...αυτοι οι ανθρωποι που τα δινουν ολα στις πρωτες εντυπωσεις,συζητησεις,ατακες..αυτοι που μοιαζουν να ειναι "ατομαρες","μορφες",που θα μπορουσαν να αποτελεσουν "κολληταρια" και "τρελα παρεονια"..ε αυτοι οι ανθρωποι οταν περναει καιρος και 3ετυλιγουν το νημα τους/αποκαλυπτουν ολοενα και περισσοτερα κομματια του παζλ τους μου προκαλουν αμηχανια,εκνευρισμο,ανασφαλεια,μενος... και ιδου η απορια... τα χαμηλα ενστικτα αυτα δικαιολογουνται απο την ανικανοτητα μου να 3εχωρισω νωριτερα το "ποιον" ενος τετοιου ανθρωπου που τελικα δε θα ταιριαζε μαζι μου    ή      απτην ομοιοτητα του εαυτου μου με αυτον ?
[μια παρεα 3εκιναει (δεν κανω αναφορα σε φιλιες οποτε ας αρκεστουμε σε γενικοτητες) οταν εχεις κοινα ενδιαφεροντα,λιγη κοινη τρελα,παρομοια ιδιοσυγκρασια,ιδεες και πραγματα που εχουν μοιραστει ε3ισου,κα8ημερινοτητες εν ολοιγοις...]

Ποιο το λαθος στην ολη πρα3η?..

(για κανενα λογο η αναφορα...δεν 3ερω τι σκεφτομουν.. ντροπη μου)

http://www.youtube.com/watch?v=nB2LqWMpeIU&feature=related

2 σχόλια:

  1. ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΣΕ ΤΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟΝΙΑ ΣΟΥ,...
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΚΙ...
    ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ: ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ,ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΗΝ ΧΑΣΕΙΣ-ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.
    ΑΛΟΓΑΚΙ: (ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ), ΑΛΛΟΚΟΤΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΣΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ.ΠΡΩΤΟ ΠΙΟΝΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ.ΑΛΛΑ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΣΚΑΚΙ, ΤΟ ΦΥΛΑΣΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ.
    ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ: Ο ΤΡΕΛΟΣ.....ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ "ΦΑΕΙ" ΚΑΤΙ..ΑΛΛΑ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΣ ΚΥΡΙΩΣ..
    ΠΥΡΓΟΣ: ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ.ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΩΔΗΣ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ...
    ΒΑΣΙΛΙΑΣ: Ο ΠΙΟ ΔΥΣΚΙΝΗΤΟΣ.ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ.ΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΕΙΣ...ΑΥΤΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΜΙΣΕΙΣ..ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΤΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΑΝ ΤΟΝ ΧΑΣΕΙΣ-ΧΑΝΕΙΣ..
    ΠΙΟΝΙΑ: ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΙ ΚΙΝΗΣΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ..ΠΛΑΓΙΑ-1 ΜΠΡΟΣΤΑ-2 ΜΠΡΟΣΤΑ..... ΑΣΗΜΑΝΤΑ..ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ...ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ...ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ..ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΟΥΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ...

    ΑΝ ΠΑΛΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΤΑΒΛΙ ΤΟΤΕ.....ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ... ΑΓΑΠΑΣ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΝΤΑΣ ΝΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΟΛΑ.... Ή ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ ΜΕ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΙΚΑΣ..Ή ΑΦΗΝΕΙΣ ΜΕΡΙΚΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΑΝ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΟΛΑ....ΤΟ ΧΑΝΕΙΣ ΔΙΠΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή